حضور رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور در شهر جعفریه قم

رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور با حضور در در شهر جعفریه قم، در جریان مشکلات قضایی و غیر قضایی این منطقه قرار گرفت.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، حسن بابایی، رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور، صبح امروز با حضور در شهر جعفریه از ساختمان‌های نیمه کاره دادگستری، ثبت اسناد و بیمارستان تعطیل شده این شهر بازدید کرد و در جریان موانع و مشکلات اجرا و راه اندازی این پروژه‌ها به‌ویژه بیمارستان کریمه اهل‌بیت (ع) قرار گرفت.

وی اکنون با حضور در مسجد جامع جعفریه در حال رسیدگی و پیگیری مشکلات اهالی شهرستان جعفریه است.

ساکنین شهر جعفریه در دیدار رئیس ثبت اسناد کشور، به بیان مشکلات ثبت و اسنادی خود که بخش عمده آن مربوط به آستانه مقدسه می‌شود اشاره کردند.

همچنین در جلسه امروز شورای اداری شهرستان جعفرآباد به ریاست معاون قوه قضائیه مسائل و مشکلات مهم این شهرستان مطرح و مقرر شد یک کارگروه ثبتی در این منطقه زیر نظر مدیریت ثبت استان مستقر و در اولین فرصت نسبت به تثبیت مالکیت‌ها اقدام و وضعیت اراضی معارض مشخص شود.

رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک گفت: با تثبیت مالکیت‌ها، بررسی جامع و کامل اراضی که فاقد سند هستند و اخیرا هم دادگاه‌ها با صدور آرایی، بخشی از این اراضی را موقوفه تشخیص دادند، اطمینان داریم بسیاری از اختلاف‌ها در این شهرستان حل می‌شود.

معاون قوه قضائیه همچنین از تخصیص اعتباری ویژه برای تکمیل ساختمان ثبت اسناد شهر جعفریه خبر داد تا این ساختمان هرچه سریعتر احداث و روند خدمت رسانی به مردم در این حوزه به سهولت بیشتری انجام شود.

آقای بابایی همچنین با اشاره به نبود حتی یک واحد ثبتی در بخش قاهان گفت: مقرر شد جهت ثبت ازدواج و طلاب و دیگر موضوعات ثبتی در این بخش، هفته‌ای یک یا دو روز، عوامل ثبت برای انجام خدمت به اهالی، بصورت سیار در مکانی مشخص حضور پیدا کنند.

مشکلات تعطیلی درمانگاه جعفریه دیگر موضوعی بود که دراین جلسه مطرح شد.

حجت الاسلام والمسلمین فاطمی بصیر امام جامعه جعفریه نیز با تبیین نقش جعفرآباد در توسعه بخش کشاورزی استان گفت: از مسئولان بویژه مسئولان آستانه میخواهیم برای گره گشایی به این منطقه بیایند و با زبان گویا و دلسوزانه پای صحبت و مشکلات مردم بنشینند و چاره‌ای بیاندیشند.

وی همچنین بر استفاده از توان نخبگان فرهنگی در روستا‌ها در شورای حل اختلاف شهرستان جعفرآباد تاکید کرد.


انتهای پیام/


http://qomefarda.ir/34303
اخبار مرتبط

نظرات شما