پویش ملی «لبخند مادری» در قم آغاز به کار کرد

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) استان قم از آغاز پویش ملی «لبخند مادری» در قم به همت بنیاد ۱۵ خرداد خبر داد و گفت: در مرحله نخست این طرح، ۱۲۰ بسته حمایتی ویژه خانواده‌های دارای فرزند سوم متولد ۱۴۰۱ اهدا شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، «احمد عبدی» از برگزاری مراسم آغاز پویش ملی «لبخند مادری» در استان قم در سالن همایش‌های نهاد کتابخانه‌های عمومی استان خبر داد و عنوان کرد: در مرحله نخست این طرح، در آستانه برگزاری کنگره ملی شهدای استان قم، ۱۲۰ بسته حمایتی به خانواده‌های دارای فرزند سوم متولد سال ۱۴۰۱ به نام و یاد سرداران شهید «محمود اخلاقی» و «علی‌اصغر امینی بیات» اهدا شد.

وی گفت: پویش ملی «لبخند مادری» به همت بنیاد ۱۵ خرداد ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در راستای سیاست جوانی جمعیت، حمایت و تشویق خانواده‌ها به فرزند آوری انجام می‌شود.

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) قم افزود: در این بسته‌های حمایتی، ۴۰ قلم کالای مورد نیاز نوزاد از بدو تولد تا دوسالگی به ارزش ۵۰ میلیون ریال تهیه شده که به خانواده‌هایی که فرزند سوم‌شان در سال ۱۴۰۱ متولد شده‌اند اهدا شد.

وی اعلام کرد: در طرح لبخند مادری، بنیاد ۱۵ خرداد ستاد اجرایی به دنبال این است که این بسته‌های حمایتی کالای نوزاد را به دست خانواده‌های کمتر برخوردار برساند و ان شا الله مرحله دوم این طرح نیز در زمستان ۱۴۰۱ انجام خواهد شد.



انتهای پیام/


منبع:فارس
http://qomefarda.ir/38025
اخبار مرتبط

نظرات شما