مرکز خدمات سرمایه گذاری خارجی در قم افتتاح می‌شود

مدیر کل امور اقتصادی و‌ دارایی استان قم از ایجاد مرکز خدمات سرمایه گذاری خارجی همراه با خدمات ویژه به سرمایه گذاران در قم خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، مهدی فراهانی مدیر کل امور اقتصادی و‌ دارایی استان در گفت‌وگو با خبرنگاران گفت: مرکز خدمات سرمایه گذاری استان  با هدف ارائه خدمات متمرکز و ویژه به سرمایه گذاران خارجی به زودی در ساختمان اداره کل امور اقتصادی و دارایی استان قم افتتاح می‌شود.

فراهانی افزود: هدف از احداث ساختمان مرکز خدمات سرمایه گذاری، ایجاد ظرفیت فضا و‌ مکان برای حضور متمرکز همه نمایندگان تام‌الاختیار دستگاه‌های اجرایی است که سرمایه‌گذار باید برای تکمیل مدارک و صدور مجوزها در فرایند سرمایه‌گذاری به آن‌ها مراجعه کند.

وی تاکید کرد: تمرکز حضور نمایندگان دستگاه‌ها در ساختمان جدید‌الاحداث مرکز خدمات سرمایه‌گذاری، از پیچ و‌خم‌های بوروکراسی اداری، اطاله فرایند سرمایه‌گذاری و  خسته کردن سرمایه‌گذار خواهد کاست.

وی در ادامه به اهمیت و فواید مصوبه سران سه قوه در خصوص مولدسازی اشاره کرد و افزود: آیین‌نامه اجرایی مولدسازی دارایی‌های دولت به عنوان طرحی برای ارزش‌آفرینی املاک و دارایی‌های راکد دولت است که در این آیین‌نامه پیش‌بینی استفاده از روش‌های متنوع مولدسازی دارایی‌ها شامل تهاتر، مشارکت با بخش خصوصی، فروش به صورت نقد و اقساط از طریق مزایده و استفاده از ابزارهای بازار سرمایه از موارد مهم مصوبه و آیین‌نامه مذکور است.


انتهای پیام/


http://qomefarda.ir/39958
اخبار مرتبط

نظرات شما