اجرای طرح اقتدار امنیت اجتماعی پلیس قم

طرح اقتدار امنیت اجتماعی پلیس قم، با هدف مبارزه با سرقت، مواد مخدر و کالای قاچاق در حال اجراست.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا،  فرماندهی نیروی انتظامی استان در بازدید از نمایشگاه طرح اقتدار و امنیت اجتماعی پلیس گفت:با توجه به نزدیکی به پایان سال و ایجاد امنیت در سطح جامعه، نیروی انتظامی در سه بخش مبارزه با قاچاق، مبارزه با سرقت، مبارزه با مواد مخدر و دستگیری متهمین وارد عمل شد که در این طرح ۲۲۷ متهم دستگیر شدند.

سردار میرفیضی افزود: در طرح مبارزه باسرقت، ۴۵ فقره سارق منزل مسکونی را دستگیر و ۷۷ مورد سرقت خودرو و موتور کشف ودر بخش مبارزه با قاچاق هم ۱۶ قاچاقچی کالا دستگیر و نزدیک به ۷ میلیارد تومان کالای قاچاق هم کشف شده است.

سردارمیر فیضی ادامه داد: پلیس توانست در طرح اقتدار اجتماعی ۱۱ کیلوگرم مواد مخدر صنعتی را کشف و ۴۲ خرده‌فروش و سه قاچاقچی را دستگیر کند.

حجت الاسلام و المسلمین قریب دادستان استان قم در بازدید از نمایشگاه طرح اقتدار اجتماعی گفت:شعب ویژه در مجموعه دادسرا، محاکم کیفری و تجدیدنظر تعیین شده که اگر اندک افرادی بخواهند مرتکب چنین جرایمی شوند قطعاً در مرحله دادسرا و قرار‌های تامین سنگین، منتهی با بازداشت و مجازات های، سنگین مواجه خواهد شدو در مرحله اجرا از تسهیلات و تخفیفات قانونی محروم خواهند بود.

طرح امنیت اجتماعی پلیس قم تا پایان سال در سطح استان اجرا می‌شود.


انتهای پیام/


http://qomefarda.ir/40244
اخبار مرتبط

نظرات شما