فرمانده فراجا:

برخورد با سارقین و ساماندهی معتادان متجاهر از برنامه‌های اصلی فراجا است

فرمانده فراجا گفت: برخورد با سارقین و ساماندهی معتادان متجاهر از جمله برنامه‌های جدی نیروی انتظامی در دوره جدید است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا،  سردار احمدرضا رادان ظهر پنجشنبه در دیدار آیت‌الله سعیدی تولیت حرم مطهر حضرت معصومه (س) با اشاره به انتصاب خودش به‌عنوان فرمانده انتظامی کشور اظهار داشت: شرایط کنونی کشور بسیار ویژه است و در واقع در مقطع حساس و مهمی مسئولیت به بنده داده شد.
وی به حوادث اخیر در کشور اشاره کرد و بیان داشت: ایجاد جو روانی و ناآرام در کشور هدف دشمنان نظام بود و در این مسیر همه رسانه‌های معاند با یکدیگر متحد شدند.
رادان تأکید کرد: بعد از فتنه‌انگیزی‌های اخیر مردم در یوم‌الله 22 بهمن بار دیگر به‌نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران لبیک گفتند و باید قدردان این حضور گسترده و باشکوه باشیم.
وی به‌حکم رهبر انقلاب به خودش اشاره کرد و گفت: جلب رضایت مردم، ارتقا توانمندی‌ها، آموزش‌های تخصصی و رعایت شأن پرسنل از جمله سفارش‌های رهبر انقلاب است که با جان‌ودل در مسیر تحقق آن گام برخواهیم داشت.
فرمانده فراجا افزود: علاوه بر این رهبر معظم انقلاب تأکید کردند همه دستگاه‌ها می‌بایست به نیروی انتظامی کمک کنند.
وی در ادامه به برنامه‌های فراجا در دوره جدید اشاره کرد و بیان داشت:  برخورد با سارقین و ساماندهی معتادان متجاهر از جمله برنامه‌های جدی نیروی انتظامی در دوره جدید است.

رادان با بیان اینکه در سفرهای نوروزی به دنبال کاهش تصادفات هستیم افزود: تصادفات جاده‌ای کشور سالانه ۱۷ هزار نفر را به کام مرگ می‌کشاند که با وجود کاهش آمار در سال‌های اخیر اما همین آمار بسیار زیاد است و تبعات سنگینی نیز پس از آن به همراه دارد.
وی تأکید کرد: آیت‌الله رئیسی رئیس‌جمهور محترم بر این مهم تأکید دارند که آمار مرگ‌ومیر تصادفات به نصف کاهش یابد که در دوره کنونی این مهم پیگیری خواهد شد.



انتهای پیام/110


http://qomefarda.ir/40507
اخبار مرتبط

نظرات شما