سرپرست مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان قم:

تصادفات جاده‌ای هفته گذشته قم 9 کشته بر جای گذاشت

سرپرست مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان قم به ارائه گزارشی از اقدامات و فعالیت‌های اورژانس ۱۱۵ طی یک هفته گذشته پرداخت و گفت: از تعداد 398 تصادف صورت‌گرفته متأسفانه، نه مورد فوتی تصادفی در صحنه داشته‌ایم.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا،  عزت اله بهزادی نیا در گفت‌وگویی به ارائه گزارشی از اقدامات و فعالیت‌های اورژانس ۱۱۵ طی یک هفته گذشته پرداخت و اظهار داشت: در این بازه زمانی شش هزار و 94 مورد تماس با اورژانس گرفته‌شده است.
سرپرست مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان قم با بیان اینکه از این تعداد تماس دو هزار و 312 مورد مأموریت داشته‌ایم، گفت: هزار و 876 مأموریت اورژانس درون‌شهری و 436 مورد مأموریت نیز جاده‌ای بوده است.
وی با بیان اینکه بیشترین موضوعات مورد پیگیری در تماس‌های گرفته‌شده با اورژانس مربوط به تصادفات بوده است، گفت: هیچ‌کدام از این مأموریت‌ها با اورژانس هوایی یا بالگرد نبوده و از تعداد 398 تصادف صورت‌گرفته متأسفانه، نه مورد فوتی تصادفی در صحنه بوده است.
سرپرست مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان قم در پایان خاطرنشان کرد: در حوادث صورت‌گرفته 189 مورد از تصادفات با موتورآمبولانس، دو هزار و 121 مورد با آمبولانس و دو مورد نیز با اتوبوس آمبولانس امدادرسانی شده است.




انتهای پیام/


http://qomefarda.ir/42912
اخبار مرتبط

نظرات شما