مدیر منطقه هفت شهرداری قم گفت:

تجهیز کارگاه عمرانی طرح ضلع شرقی حرم برای خاکبرداری

مدیر منطقه هفت شهرداری قم گفت: طرح پارکینگ شرقی حرم از هفته گذشته تحویل پیمانکار شده تا خاک‌برداری برای ساخت ۴ طبقه پارکینگ آغاز شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، مدیر منطقه هفت شهرداری قم در گفت‌وگو با خبرنگاران با اشاره به آخرین وضعیت طرح پارکینگ شرقی حرم مطهر اظهار داشت: این طرح سال‌ها به‌صورت نامناسب و نیمه‌کاره رهاشده بود که سال گذشته با انتخاب سرمایه‌گذار وارد مرحله جدیدی از این طرح مهم هسته مرکزی شدیم.

وی با بیان اینکه به علت‌های مختلف ازجمله تملک، این طرح در سال‌های گذشته با کارایی پارکینگ سطحی در اختیار شهروندان، مسافران و زائران بود، ابراز کرد: این طرح یکی از مسیر‌های ویژه تردد زائران به حرم مطهر بوده و متأسفانه اطراف آن و ورودی حرم واقعاً شرایط نامناسبی داشت.

محمد رمضانی با تأکید بر اینکه طرح پارکینگ شرقی حرم به مناقصه گذاشته شد و طرح در منطقه توسط حوزه سرمایه‌گذاری انجام می‌شود، ابراز کرد: به علت قرارگیری این پروژه در منطقه هفت، برخی از مسائل مرتبط به آن با شهرداری منطقه هفت است.

وی با اشاره به اینکه از هفته گذشته مرحله نخست آن تحویل پیمانکار شد و به‌زودی تجهیز کارگاه برای خاک‌برداری انجام می‌شود، مطرح کرد: احداث ۴ طبقه پارکینگ و پایانه و سطح نیز به‌صورت صحن ورودی زیبا به حرم مطهر خواهد بود که امیدواریم بتوانند سه‌ساله آن را به اتمام برسانند.

رمضانی تصریح کرد: طرح پارکینگ شرقی حرم، از هفته گذشته تحویل پیمانکار شد تا خاک‌برداری شروع شود تا ۴ طبقه پارکینگ و ۱۵۰۰ پارکینگ اجرایی شود؛ مهم‌تر از همه شأن و آماده شدن برای ورود به حرم در همین منطقه است که یک فضای شکیل و مناسب باشد.



انتهای پیام/


http://qomefarda.ir/42979
اخبار مرتبط

نظرات شما