سازمان ثبت احوال کشور مطرح کرد:

جدیدترین آمار طلاق و ازدواج در کشور

پس از جنجال‌های رسانه‌ای و مجازی بر سر آمار طلاق در ۲ ماه نخست امسال، سازمان ثبت احوال کشور آمار دقیق را در این خصوص منتشر کرد و به این ماجرا خاتمه داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، سازمان ثبت احوال کشور اعلام کرد که در ۲ ماهه نخست امسال (تا ابتدای خردادماه ۱۴۰۲) در کل کشور ۷۹ هزار و ۲۶۰ مورد ازدواج و ۳۷ هزار و ۷۰۱ مورد طلاق به ثبت رسیده است.

بر پایه آمار ثبت احوال کشور، طی فروردین و اردیبهشت امسال، از کل ازدواج‌های ثبت‌شده بیشترین ازدواج‌ها به ترتیب مربوط به استان‌های تهران با ۹۲۷۲ مورد، خراسان رضوی با ۷۱۲۵ مورد و خوزستان با ۶۱۵۷ مورد است. 

همچنین کمترین ازدواج ثبت شده در کشور نیز در همین زمان به ترتیب مربوط به استان‌های سمنان با ۴۶۰ مورد، ایلام با ۶۶۳ مورد و کهگیلویه و بویراحمد با ۱۱۵۷ مورد بوده است.

بر پایه این گزارش از ۳۷ هزار و ۷۰۱ مورد طلاق به ثبت رسیده، کمترین طلاق به ترتیب مربوط به استان‌های ایلام با ۱۸۵ مورد، خراسان جنوبی ۳۱۲ و کهگیلویه و بویراحمد با ۳۷۴ مورد است.

همچنین بیشترین طلاق ثبت شده در ۲ ماه نخست سال جاری نیز به ترتیب مربوط به استان‌های تهران با ۶۲۲۹ مورد، خراسان رضوی ۴۰۶۸ مورد و اصفهان با ۲ هزار طلاق بوده است.



انتهای پیام/


http://qomefarda.ir/43671
اخبار مرتبط

نظرات شما