رئیس دانشگاه علوم و معارف قرآن‌کریم:

چهارمین دوره جایزه کتاب قرآنی سال دانشگاه علوم و معارف قرآن‌کریم برگزار می‌شود

رئیس دانشگاه علوم و معارف قرآن‌کریم از برگزاری چهارمین دوره جایزه کتاب قرآنی سال در حوزه‌های مختلف علوم و معارف قرآن‌کریم خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمحمد نقیب، رئیس دانشگاه علوم و معارف قرآن‌کریم با اعلام فراخوان چهارمین دوره جایزه کتاب قرآنی سال اظهار کرد: چهارمین دوره جایزه کتاب قرآنی سال دانشگاه علوم و معارف قرآن کریم، به منظور ترویج معارف قرآن و فرهنگ وحیانی، معرفی آثار برگزیده و تشویق مؤلفان، مترجمان و مصححان از میان عموم اندیشمندان قرآن پژوه (اعضای هیأت علمی دانشگاه‌ها و حوزه‌های علمیه و سایر) در سطح بین‌الملل در آذرماه امسال همزمان با هفته پژوهش برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: در راستای حمایت از پژوهش‌های علمی دانشگاه‌ها و مراکز حوزوی در سطح بین‌الملل برای پاسخگویی به نیاز‌های پژوهشی جهان اسلام، محور‌های مطالعات تفسیر تطبیقی قرآن کریم، مطالعات علوم انسانی قرآن‌بنیان، مطالعات ادبی و زبان‌شناختی قرآن کریم، شبهه‌شناسی و تأویلات قرآنی، مطالعات نظام‌سازی قرآنی، حکمرانی اسلامی و آینده‌پژوهی از سوی شورای سیاست‌گذاری فراخوان اعلام شده است.

وی افزود: پژوهشگران محترم می‌توانند آثار به چاپ رسیده خود را در قالب موضوعات یاد شده به دبیرخانه همایش ارسال کنند و مهلت ارسال آثار به دبیرخانه همایش تا اول آذرماه است؛ روز ۲۵ آذرماه در هفته پژوهش از برگزیدگان تقدیر می‌شود.

رئیس دانشگاه علوم و معارف قرآن‌کریم بیان کرد: علاقه‌مندان به شرکت در جایزه کتاب قرآنی سال ضمن ثبت مشخصات خود به نشانی www.quran.ac.ir یک نسخه از اثر چاپ شده خود را به دبیرخانه جایزه کتاب قرآنی سال به آدرس: قم، بلوار ۱۵ خرداد، خیابان شهید میثمی، جنب امامزاده احمد میانی، سازمان مرکزی دانشگاه علوم و معارف قرآن کریم، مدیریت کتابخانه‌ها و انتشارات به کد پستی ۳۷۱۹۱۵۴۴۳۶ ارسال کنند.

یادآور می‌شود، مکان برگزاری اختتامیه همایش متعاقبا اعلام می‌شود.



انتهای پیام/150



http://qomefarda.ir/45677
اخبار مرتبط

نظرات شما