رئیس مرکز اورژانس ۱۱۵ قم:

گاز منوکسید کربن در استان قم ۷ نفر را مسموم کرد

رئیس مرکز اورژانس ۱۱۵ قم گفت: شب گذشته در دو روستای قم، مسمومیت با گاز منوکسید کربن به اورژانس قم گزارش شد که بیماران به بیمارستان منتقل شدند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «قم فردا» به نقل از خبرگزاری فارس، بهزادی نیا در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: در روستای موجان قم مسمومیت به علت نشت لوله‌بخاری گزارش شد که مصدومان حادثه که یک خانم ۵۰ساله به همراه دو آقا ۲۰ و ۱۴ساله بودند به بیمارستان منتقل شدند.
وی بیان داشت: قبل از اعزام اقدامات درمانی اولیه توسط کارشناسان اورژانس انجام و در حال حاضر وضعیت سه بیمار مسموم شده، مناسب گزارش شده است.
رئیس مرکز اورژانس ۱۱۵ قم گفت: در حادثه دیگری در روستای سراجه که ساعت ۳:۴۱ دقیقه نیمه‌شب به اورژانس ۱۱۵ قم گزارش شد، بازهم حادثه مسمومیت با گاز منوکسید کربن بود که بلافاصله کارشناسان اورژانس به محل اعزام شدند.
وی بیان داشت: این حادثه ۴ بیمار به همراه داشت که شامل یک آقای ۳۸ساله و یک خانم ۳۳ساله و دو دختر هشت و ۱۶ساله بود که بعد از اقدامات درمانی اولیه توسط کارشناسان اورژانس انجام شد.
بهزادی‌نیا گفت: حال این بیماران نیز مساعد است و باتوجه‌به این که رضایت به انتقال به بیمارستان نداشتند، پس از دریافت خدمات اولیه درمانی وضعیت مناسب پیدا کردند.
وی با بیان این که این بیماران نیز به دلیل مشکل نشتی لوله‌بخاری دچار مسمومیت با گاز منوکسید کربن شده بودند، گفت: از همشهریان تقاضا می‌کنیم حتماً بررسی‌های لازم در خصوص رفع مشکل دودکش‌های بخاری را مدنظر قرار دهند.




انتهای پیام/


http://qomefarda.ir/47437
اخبار مرتبط

نظرات شما