رئیس پلیس راهنمایی‌ورانندگی استان قم مطرح کرد:

اعمال محدودیت های ترافیکی بلوار پیامبر اعظم

رئیس پلیس راهنمایی‌ورانندگی استان قم، گفت: محدودیت‌های ترافیکی بلوار پیامبر اعظم و اطراف مسجد جمکران از ساعت ۱۶ روز پنج‌شنبه اعمال می‌شود، شهروندان قمی برای کاهش ترافیک از خودروهای شخصی استفاده نکنند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «قم فردا»  سرهنگ غلامرضا صدفی اظهار داشت: برخی تقاطع‌های هوشمند سطح شهر به‌صورت مانیتورینگ کنترل می‌شود و اصل عملکردمان در کنترل ترافیک سطح شهر با موتور انجام می‌شود.

 وی با اشاره به طرح ترافیکی ویژه نیمه شعبان در قم بیان کرد: مسیر رفت بلوار پیامبر اعظم تا مسجد مقدس جمکران صرفاً جهت تردد عابرین پیاده و مسیر برگشت نیز ویژه حمل‌ونقل عمومی است.

 رئیس پلیس راهنمایی‌ورانندگی استان قم عنوان کرد: محدودیت‌های ترافیکی بلوار پیامبر اعظم و اطراف مسجد جمکران از ساعت ۱۶ امروز اعمال می‌شود.

 صدفی با اشاره به اقدامات صورت‌گرفته در راستای تسهیل حضور زائران در مسجد مقدس جمکران تصریح کرد: اگر ظرفیت پارکینگ‌های مسجد مقدس جمکران تکمیل شد پارکینگ بلوار شهید کبیری جایگزین می‌شود.

 وی گفت: در هسته مرکزی شهر به‌خصوص تقاطع خیابان معلم و روگذر و زیرگذر بلوار عمار یاسر ترافیک شدید خواهیم داشت و شهروندان قمی تقاضا داریم برای کاهش ترافیک از خودروهای شخصی استفاده نکنند.

 رئیس پلیس راهنمایی‌ورانندگی استان قم بیان کرد: زائران می‌توانند خودروهای خود را در پارک‌سوارها پارک کرده و با اتوبوس و وسایل حمل‌ونقل عمومی به مسجد مقدس جمکران بروند.

 صدفی ادامه داد: تابلو و بنر به‌اندازه کافی در سطح شهر و برای راهنمایی مسافران و زائران نصب شده و در نرم‌افزار نشان نیز تغییراتی اتخاذ شده تا زائران برای حضور در مسجد جمکران با مشکل مواجه نشوند.

 وی با اشاره به لزوم رعایت نکات ایمنی توسط مسافران افزود: از زائران و مسافران عزیز تقاضا داریم هنگام بازگشت از مراسم نیمه شعبان با خستگی رانندگی نکرده و ضمن استراحت کافی به شهرهای خود بازگردند.

 رئیس پلیس راهنمایی‌ورانندگی استان قم گفت: بیشترین حجم ورود زائران به شهر مقدس قم روز شنبه است و از روز جمعه آمادگی داشته و هدایت مسیرها توسط همکاران انجام و مسافران و زائران عزیز روز یکشنبه به شهرهای خود برمی‌گردند.

 صدفی گفت: مسافران و زائران با پلیس راهنمایی‌ورانندگی همکاری داشته باشند تا شاهد ترافیک روان و سالم و ایمن باشیم.

 وی با بیان اینکه پلیس راهور استان قم رتبه دوم را در میزان رضایت‌مندی مردمی دارد، خاطرنشان کرد: سال گذشته ۶۰۰ هزار خدمات از جمله شماره‌گذاری و صدور گذرنامه و غیره به شهروندان عزیز داشتیم.



انتهای پیام/


منبع:تسنیم
http://qomefarda.ir/47739
اخبار مرتبط

نظرات شما