سخنگوی اورژانس ۱۱۵ قم خبر داد:

امدادرسانی به بیش از ۲۴ هزار نفر توسط اورژانس قم

سخنگوی اورژانس ۱۱۵ گفت: اورژانس ۱۱۵ قم در ده ماه نخست سال جاری به ۲۴ هزار و ۱۹۱ نفر امدادرسانی کرده است که ۱۷ هزار و ۹۳۹ نفر در حوادث شهری و ۶ هزار و ۲۵۲ نفر مددجویان حادثه‌دیده جاده‌ای بودند.

مسعود عبدی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «قم فردا» اظهار داشت: در ده ماه نخست سال جاری ۱۹ هزار و ۱۱۷ تصادف در استان قم رخ‌داده است که ۱۵ هزار و ۱۲۸ تصادف شهری که شامل ۷۹ درصد تصادفات و ۳ هزار و ۹۸۹ تصادفات جاده‌ای بوده که شامل ۲۱ درصد کل تصادفات می‌شود.

سخنگوی اورژانس ۱۱۵ قم بیان داشت: طی ده ماه نخست سال جاری ۱۳۴ هم‌وطن در صحنه تصادف فوت کردند که از این تعداد ۲۹ درصد یعنی  ۳۹ نفر در تصادفات شهری و ۷۱ درصد یعنی  ۹۵ نفر در تصادفات جاده‌ای کشته شدند.

وی بیان داشت: به‌طورکلی اورژانس ۱۱۵ قم در ده ماه نخست سال جاری به ۲۴ هزار و ۱۹۱ نفر امدادرسانی کرده است که ۱۷ هزار و ۹۳۹ نفر در حوادث شهری که شامل‌۷۴ درصد مددجویان حادثه‌دیده و ۶ هزار و ۲۵۲ نفر که شامل ۲۶ درصد مددجویان حادثه‌دیده جاده‌ای بوده است می‌شود.

عبدی ادامه داد: محورهای قم _اراک، قم_کاشان و قم _ تهران شاهد بیشتر تصادفات جاده‌ای استان قم است.

سخنگوی اورژانس ۱۱۵ قم تصریح کرد: در ده ماه نخست سال جاری عوامل اورژانس ۱۱۵ قم به ۱۴ مأموریت غرق‌شدگی اعزام شدند که متأسفانه ۴ نفر از افراد حادثه‌دیده قبل از رسیدن عوامل اورژانس ۱۱۵ قم بر اثر غرق‌شدگی فوت کرده بودند.

عبدی ادامه داد: همچنین در ده ماه نخست سال جاری عوامل اورژانس ۱۱۵ قم به  ۶۰ مأموریت مسمومیت با گاز co اعزام شدند که در این مأموریت‌ها  ۹۰ حادثه‌دیده توسط اورژانس ۱۱۵ قم  نجات داده شدند. 

سخنگوی اورژانس ۱۱۵ قم خاطرنشان کرد: در ده ماه نخست سال  برای عملیات مذکور ۱۳ هزار و ۳۷۶ اعزام با آمبولانس، ۱۱۶ اعزام با اورژانس هوایی و ۶۰ اعزام اتوبوس آمبولانس انجام شده است.

انتهای پیام/۱۷۰


http://qomefarda.ir/47909
اخبار مرتبط

نظرات شما