رئیس ستاد مردمی کمک‌رسانی به سیل‌زدگان مطرح کرد:

آمادگی استان قم برای یاری رساندن به مردم سیل زده خوزستان/ برگزاری جشن گلریزان برای مردم سیل زده

رئیس ستاد مردمی کمک‌رسانی به سیل‌زدگان استان قم از برگزاری جشن گلریزان برای مردم سیل زده شهرهای پلدختر و چگنی خبر داد و گفت: استان قم برای یاری رساندن به مردم سیل زده خوزستان نیز آمادگی دارد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، محمود پارچه‌باف ظهر امروز در جمع خبرنگاران با بیان این که استان قم به عنوان استان معین برای کمک رسانی به مردم سیل زده استان لرستان انتخاب شده است، اظهار داشت: برای کمک رسانی به مردم سیل زده استان لرستان همدلی و همگرایی در بین مسئولان و مدیران استان ایجاد شده است.
 
وی جلوگیری از موازی کاری را مهم‌ترین هدف ستاد مردمی کمک‌رسانی به سیل‌زدگان دانست و بیان داشت: کارگروه‌های رسانه، ارتباطات، رسانه و خبر نوین، تبلیغات و کارگروه فرهنگی برای کمک‌رسانی بهتر و جذب بیشتر کمک‌های مردمی تشکیل‌شده است.

پارچه‌باف ادامه داد: کارگروه های مختلفی تشکیل شده است تا بتوانیم در زمینه های مختلف بهترین خدمت رسانی را به مردم سیل زده داشته باشیم .

وی ادامه داد: برای جمع آوری بهتر کمک های مردمی روز شنبه 24 فروردین‌ماه جشن گلریزان از ساعت 21 الی 23 شب در میدان آستانه برگزار می‌شود.

رئیس ستاد مردمی کمک‌رسانی به سیل‌زدگان به کمک های ارسالی به استان لرستان اشاره کرد و بیان داشت: شهرهای پلدختر و چگنی در تقسیم بندی صورت گرفته به عنوان شهرهای هدف کمک رسانی استان قم مشخص شده اند و به همین منظور دیروز 10 دستگاه کامیون وسایل موردنیاز مردم سیل‌زده ارسال‌شد.

وی افزود: روز جمعه نیز 10 هزار پرس غذا منجمد شده به منطقه ارسال شد تا در صورت نیاز در بین مردم سیل زده توزیع شد.

پارچه‌باف ابراز داشت: 850 میلیون تومان از طرف کمیته امداد، 100 میلیون تومان حرم مطهر و 500 بسته غذایی از طرف ستاد مردمی کمک‌های مردمی قم به لرستان ارسال‌شده است.

وی با بیان این که به استان قم اعلام آمادگی برای کمک به سیل زدگان خوزستان نیز داده شده است، افزود: درصورتی‌که مشکلات استان خوزستان ادامه داشته باشد قم برای کمک‌رسانی در این استان نیز وارد خواهد شد.

پارچه‌باف از برگزاری جلسه با حضور ائمه جماعات استان خبر داد و گفت: روز پنج شنبه 23 فروردین‌ماه جلسه ستاد مردمی با ائمه جماعات استان برای استفاده بیشتر از ظرفیت مساجد برگزار در جامعه مدرسین حوزه علمیه برگزارخواهد شد.

وی از آمادگی گروه‌های جهادی طلاب و دانشجو برای اعزام به مناطق سیل زده اشاره کرد و بیان داشت: علاوه بر حضور گروه های مختلف جهادی در منطقه هم اکنون نیز تعداد زیادی اعلام آمادگی کرده اند تا به منطقه اعزام شوند.

رئیس ستاد مردمی کمک‌رسانی به سیل‌زدگان از ارسال انواع کفش، پوشاک، حبوبات، مواد غذایی، فرش، پتو، موکت و دیگر مایحتاج موردنیاز مردم سیل زده به استان لرستان خبر داد و گفت: باید به این مهم هم اشاره کنیم شماره‌حساب 0109095757006 تنها شماره‌حساب ستاد مردمی کمک‌رسانی قم به مناطق سیل در نزد بانک ملی است.


انتهای پیام/110
http://qomefarda.ir/6117
اخبار مرتبط

نظرات شما