مسئول سازمان فضای مجازی بسیج استان قم مطرح کرد:

رقابت ۷۱ تیم در پنجمین رویداد تولید محتوای دیجیتال استان قم

مسئول سازمان فضای مجازی بسیج استان قم گفت: ۷۱ تیم در پنجمین رویداد تولید محتوای دیجیتال استان قم به رقابت با یکدیگر پرداختند.

 سید محمدحسن یزدی نژاد در حاشیه پایان پنجمین رویداد تخصصی تولید محتوای دیجیتال استان قم در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی قم فردا ، اظهار داشت: پنجمین مرحله رویداد ملی تولید محتوای دیجیتال بسیج قم در روزهای ۱۰ الی ۱۲ آبان‌ماه برگزار شد.
وی ادامه داد: در این رویداد ۷۱ تیم که ۳۵۰ نفر بودند در ۴۸ ساعت با یکدیگر رقابت کردند.
مسئول سازمان فضای مجازی بسیج استان قم افزود: این رویداد یک ماراتن ۴۸ ساعته در مرحله استانی بود که در آن توسعه‌دهندگان بازی و نرم‌افزارهای ویژه تلفن همراه و تولیدکنندگان پویانمایی گرد هم آمده و به رقابت پرداختند.
وی اضافه کرد:  پنجمین رویداد سراسری تولید محتوای دیجیتال استان قم به‌صورت حضوری در سه بخش بازی‌سازی، پویانمایی و نرم‌افزار برگزاری خواهد شد.
یزدی نژاد با اشاره به آمار شرکت‌کنندگان در این رقابت، گفت: در این رقابت ۴۸ساعته ۷۱ تیم که از ۳۵۰ نفر تشکیل شده بود حاضر بودند. از این تعداد ۱۰۶ نفر خانم و مابقی آقا بودند.
وی عنوان کرد: در قسمت پویانمایی ۴۵ تیم، در قسمت بازی‌سازی ۱۵ تیم و در قسمت نرم‌افزار ۱۱ تیم حضور داشتند.
مسئول سازمان فضای مجازی بسیج استان قم با اشاره به تحصیلات شرکت‌کنندگان، گفت: از ۳۵۰ نفر شرکت‌کننده ۷۰ نفر دارای مدرک زیر دیپلم، ۱۳۷ نفر دیپلم، ۳۵ نفر فوق‌دیپلم، ۷۱ نفر لیسانس و مابقی دارای مدرک فوق لیسانی بودند.
وی عنوان کرد: از داوران و اساتید برجسته این رویداد می‌توان به هادی محمدیان کارگردان انیمیشن فیل شاه، شاهزاده روم و بچه زرنگ و همچنین میکائیل براتی طراح دیجیتال که طراحی نور و رنگ انیمیشن فیل شاه را در کارنامه خود دارد اشاره کرد.
یزدی نژاد تصریح کرد: روح‌الله رفیعی مستندساز و کارگردان، محمدرضا احمدی، سید علی حسینیان، سید مجتبی شریعتی و بهزاد پاهنگ از دیگر اساتید و داوران مطرح پنجمین رویداد تخصصی تولید محتوای دیجیتال بسیج هستند که در این رویداد داوری آثار و منتوری گروه‌های شرکت‌کننده را انجام دادند.
وی خاطرنشان کرد: داوری آثار تا یک هفته بعد از پایان رویداد مشخص خواهد شد؛ اما در روز برگزاری اختتامیه به شرکت‌کننده اعلام می‌شود.



انتهای پیام/


http://qomefarda.ir/45795
اخبار مرتبط

نظرات شما